Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 54 << Forrige 1 2    Neste >>

2024
1 Wilberg, Erik.
Fra topp til bunn: Utvikling av generelle og lokale nyhetskilder fra 2006 til 2022. Bergen: Handelshøyskolen BI 2024 8 s.
BI Untitled
 
2023
2 Wilberg, Erik.
Strategiboken - Alt du behøver å vite for ledere og styremedlemmer. Oslo: Hegnar Media as 2023 (ISBN 978-82-7146-422-6) 261 s.
BI Untitled
 
2022
3 Wilberg, Erik.
FROM THE SILENT GENERATION TO GEN Z. Handelshøyskolen BI 2022
BI Untitled
 
4 Wilberg, Erik.
Mediepreferanser 2011 til 2022. BERGEN: Handelshøyskolen BI 2022 16 s.
BI Untitled
 
2021
5 Wilberg, Erik.
Fra Boomers til Generasjon Z - Om medieutvikling, tillit og Covid-19. Bergen: Handelshøyskolen BI 2021 17 s.
BI Untitled
 
6 Wilberg, Erik.
Student life in Covid-19 times - a longitudinal study. Bergen: BI Handelshøyskolen 2021 12 s.
BI Untitled
 
7 Wilberg, Erik.
Young Media Usage 2021 - A brief look into media use among students during the pandemic.. Bergen: Handelshøyskolen BI 2021 11 s.
BI Untitled
 
2020
8 Wilberg, Erik.
Mediebruk i koronatider. Bergen: Handelshøyskolen BI 2020 18 s.
BI Untitled
 
9 Wilberg, Erik.
Young Media Use in Covid-19 times. Bergen: BI Handelshøyskolen 2020 15 s.
BI Untitled
 
2019
10 Wilberg, Erik.
Big Bang or Gradual Introduction: A Case Study of Student Satisfaction and Dissatisfaction with Blended Learning in Classroom. FIBE 2019; 2019-01-03 - 2019-01-04
BI Untitled
 
11 Wilberg, Erik.
Lim og Lupe: Lokalavisenes trusler og muligheter. Bergen: Handelshøyskolen BI 2019 12 s.
BI Untitled
 
12 Wilberg, Erik.
Mediebarometer 2019 Befolkningens mediebruk på kjønn og alder. Bergen: Handelshøyskolen BI 2019 10 s.
BI Untitled
 
13 Wilberg, Erik.
Snap eller papiravis? Mediebruk i livets ulike faser. Bergen: Handelshøyskolen BI 2019 9 s.
BI Untitled
 
14 Wilberg, Erik.
Sølvrevenes digitalisering: Sterk utvikling i digital mediebruk blant 60+. Bergen: Handelshøyskolen BI 2019 5 s.
BI Untitled
 
15 Wilberg, Erik.
Young media usage 2020. A brief look into media use among students.. Bergen: Handelshøyskolen BI 2019 13 s.
BI Untitled
 
16 Wilberg, Erik.
Åttitallistenes mediebruk - hvor ble det av avisen?. Bergen: Handelshøyskolen BI 2019 7 s.
BI Untitled
 
2018
17 Matthiesen, Stig Berge; Wilberg, Erik.
Redaktører og endringstrykk: Om koblingen mellom arbeidsmiljø, omstillinger og gjennomtrekk. Magma forskning og viten 2018 ;Volum 21.(2) s. 32-43
BI Untitled
 
18 Wilberg, Erik.
Fremtid og forandring. En rapport om mediebedrifters utfordringer og muligheter. Bergen: Handelshøyskolen BI 2018 11 s.
BI Untitled
 
19 Wilberg, Erik.
Mediemobilitet - Fra Analog til Digital. Den grafisk beskrivende studie av mediekanalpreferanser 2011-2017. Bergen: Handelshøyskolen BI 2018 35 s.
BI Untitled
 
20 Wilberg, Erik.
Young Media Use 2018: A brief look into media use and preferences of young people. Bergen: Handelshøyskolen BI 2018 17 s.
BI Untitled
 
21 Wilberg, Erik.
Young media use 2019. Media preferences and behavior. Bergen: Handelshøyskolen BI 2018 11 s.
BI Untitled
 
2017
22 Wilberg, Erik.
Deltakelse i NRK Kulturnytt. NRK Kulturnytt [Radio] 2017-01-09
BI Untitled
 
23 Wilberg, Erik.
Gøy på landet: Mediekilder og -utvikling i bykommuner og landkommuner fra 2011 til 2016.. Bergen: Handelshøyskolen BI 2017 16 s.
BI Untitled
 
24 Wilberg, Erik.
Large Classes: Better Results with Blended Learning. Journal of International Doctoral Research 2017 ;Volum 5.(1) s. 9-27
BI Untitled
 
25 Wilberg, Erik.
Online og klasseromsundervisning. FIBE 2017; 2017-01-09
BI Untitled
 
26 Wilberg, Erik.
Strategi i praksis. Bergen: Fagbokforlaget 2017 (ISBN 978-82-450-2186-8) 158 s.
BI Untitled
 
27 Wilberg, Erik.
Young Media Use. Bergen: Handelshøyskolen BI 2017 10 s.
BI Untitled
 
28 Wilberg, Erik; Matthiesen, Stig Berge.
Redaktører i Omstilling: Faktorer som påvirker et høyt jobbengasjement. Norsk Medietidsskrift 2017 ;Volum 24.(4) s. 19-
BI Untitled
 
2016
29 Bøe-Lillegraven, Tor; Wilberg, Erik.
Editor, Executive and Entrepreneur. Strategic Paradoxes in the Digital Age. Nordicom Review 2016 ;Volum 37.(2) s. 1-16
BI Untitled
 
30 Wilberg, Erik.
Blended learning - funker det?. NKUL Norsk konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring; 2016-05-10
BI Untitled
 
31 Wilberg, Erik.
Blended learning in classroom and online. Online Educa Berlin 2016; 2016-12-03
BI Untitled
 
32 Wilberg, Erik.
Digitalavisene er ikke gode nok. http://www.bt.no/btmeninger/debatt/Digitalavisene-er-ikke-go [Avis] 2016-12-07
BI Untitled
 
33 Wilberg, Erik.
Endringsledelse. Samarbeidsrådet for Sunnhordland; 2016-06-10
BI Untitled
 
34 Wilberg, Erik.
Endringsledelse i praksis. Frokostmøte; 2016-04-22
BI Untitled
 
35 Wilberg, Erik; Matthiesen, Stig Berge.
Redaktør i omstilling. Norsk Medieforskerlag; 2016-10-20 - 2016-10-21
BI Untitled
 
36 Wilberg, Erik; Matthiesen, Stig Berge.
Redaktør i omstilling. Norsk Redaktørforening; 2016-05-11
BI Untitled
 
2015
37 Wilberg, Erik.
Avisenes utvikling i et publikumsperspektiv. Praktisk økonomi & finans 2015 ;Volum 31.(2) s. 133-150
BI Untitled
 
38 Wilberg, Erik.
Intervju om medieutviklkingen i Norge. NRK Kulturnytt [Radio] 2015-09-09
BI Untitled
 
39 Wilberg, Erik.
Medieprospect 2016 - Analyser og tanker foran budsjettåret 2016. Bergen: Wilberg Management as/ Handelshøyskolen BI 2015 60 s.
BI Untitled
 
40 Wilberg, Erik.
Medieutviklingen. Styreseminar; 2015-04-22
BI Untitled
 
41 Wilberg, Erik.
Medieutviklingen i strategisk perspektiv. Styreseminar; 2015-06-20
BI Untitled
 
42 Wilberg, Erik.
Strukturforandringer i Medienorge. Praktisk økonomi & finans 2015 ;Volum 31.(2) s. 97-113
BI Untitled
 
2014
43 Wilberg, Erik.
A Merger of Equals or an Unbalanced Takeover. A study of a Norwegian Media Merger. European Media Management Association; 2014-06-13 - 2014-06-15
BI Untitled
 
44 Wilberg, Erik.
Et liv etter papirdøden. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 2014 s. 2-2
BI Untitled
 
45 Wilberg, Erik.
Media Prospect 2015 - En analyse foran budsjettåret 2015. Drammen: Wilberg Management as 2014 74 s.
BI Untitled
 
46 Wilberg, Erik.
Tull ikke med leserne. Dagens næringsliv 2014 s. 50-51
BI Untitled
 
47 Wilberg, Erik.
Vi tjener jo ikke penger på nettet. kampanje.com 2014
BI Untitled
 
48 Wilberg, Erik; Gottschalk, Petter.
Media role in white-collar crime detection in Norway. Journal of International Doctoral Research 2014 ;Volum 3.(1) s. 105-125
BI Untitled
 
2012
49 Wilberg, Erik.
Young Digital Life. : Handelshøyskolen BI 2012 12 s.
BI Untitled
 
2010
50 Wilberg, Erik.
Media Prospect 2011. : Norwegian Publishers Association 2010 Annual Report(2011)
BI Untitled
 
    Vis neste liste