2023
|
1. |
Kvivesen, Mona; Manshadi, Saeed; Uteng, Stig. Investigation of STEM subject and Career Choices in Lower Secondary School Students in a City of Nothern Norway. ECER Glasgow 2023; 2023-08-22 - 2023-08-25 UiT
Untitled
|
2022
|
2. |
Manshadi, Saeed. Communicating mathematics in a real life context. Skrifter från Svensk förening för matematikdidaktisk forskning 2022 (17) s. 161-168 UiT
Untitled
|
|
3. |
Tomperi, Päivi; Kvivesen, Mona; Manshadi, Saeed; Uteng, Stig; Shestova, Yulia; Lyash, Oleg; Lazareva, Irina; Lyash, Asya. Investigation of STEM Subject and Career Aspirations of Lower Secondary School Students in the North Calotte Region of Finland, Norway, and Russia. Education Sciences 2022 ;Volum 12.(3) s. 1-13 UiT
Untitled
|
2021
|
4. |
Manshadi, Saeed. Communicating mathematics in a real-life context. The Ninth Nordic Conference on Mathematics Education, NORMA 20; 2021-06-01 - 2021-06-04 UiT
Untitled
|
|
5. |
Manshadi, Saeed. Meaning making in a sixth-grade mathematics classroom through touch screen technology. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 2021 ;Volum 53.(11) s. 2956-2972 UiT
Untitled
|
2020
|
6. |
Tomperi, Päivi; Ryzhkova, Inna; Shestova, Yulia; Lyash, Oleg; Lazareva, Irina; Lyash, Asya; Kvivesen, Mona; Manshadi, Saeed; Uteng, Stig. The three-factor model: A study of common features in students' attitudes towards studying and learning science and mathematics in the three countries of the North Calotte region. LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education 2020 ;Volum 8.(1) UiT
Untitled
|
2019
|
7. |
Manshadi, Saeed; Strand, Jo Espen Tau; Kvivesen, Mona. ENHANCEMENT AND IMPLEMENTATION OF SCIENCE AND MATHEMATICS IN PRE-SCHOOL TEACHERS PRACTICES IN NORTHERN-NORWAY. 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA); 2019-08-26 - 2019-08-30 UiT
Untitled
|
2018
|
8. |
Manshadi, Saeed. Algebra- Figurtall. Vitenuka 2018; 2018-02-12 - 2018-02-16 UiT
Untitled
|
|
9. |
Manshadi, Saeed. Digitale verktøy og kommunikasjon i matematikk. I: Restart: Å være digital i skole og utdanning. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215028217. s. 63-74 UiT
Untitled
|
|
10. |
Manshadi, Saeed. Seminar om Digital Didaktisk Design som en modell for evaluering av undervisning der bruk av Ipad er et sentralt moment.. Digital Didaktisk Design; 2018-02-26 - 2018-02-26 UiT
Untitled
|
2016
|
11. |
Manshadi, Saeed. CONTEXT AS MEAN FOR COMMUNICATION IN MATHEMATICS CLASSROOMS. ICME 13 — 13th International Congress on Mathematical Education; 2016-07-24 - 2016-07-31 UiT
Untitled
|
|
12. |
Manshadi, Saeed. Digital tools and meaning making in mathematics. ETEII, 2nd conference on international approaches to scaling-up professional development in maths and science education.; 2016-11-07 - 2016-11-09 UiT
Untitled
|
2014
|
13. |
Bungum, Berit; Manshadi, Saeed; Lysne, Dag Atle. Mathematical speech and practical action: a case study of the challenges of including mathematics in a school technology project. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 2014 ;Volum 45.(8) s. 1131-1145 UiT NTNU
Untitled
|
2013
|
14. |
Manshadi, Saeed. Matematikk i teknologi & design aktiviteter. Noen refleksjoner over elevenes arbeid med matematikk i prosjektet “ Teknologi og design en framtid i nord” 2007-2012. FOU-seminar med fokus på matematikkdidaktisk forskning ved UiT campus Alta og Tromsø; 2013-11-13 - 2013-11-13 UiT
Untitled
|
|
15. |
Manshadi, Saeed; Lysne, Dag Atle. Meningsdanning i matematikk basert på arbeid i teknologi og design. I: Proceedings of FoU i praksis 2012 : conference proceedings. Trondheim, 23. og 24. april 2012. Akademika forlag 2013 ISBN 978-82-321-0086-6. s. 163-171 NTNU UiT
Untitled
|
2012
|
16. |
Bungum, Berit; Hoveid, Halvor; Lysne, Dag Atle; Esjeholm, Bjørn-Tore; Byrkjeflot, Liv; Bentsen, Birgitte; Manshadi, Saeed. Et forskningsprosjekt om teknologi og design i skolen. Naturfag 2012 (2) s. 16-17 UiT NTNU
Untitled
|
|
17. |
Lysne, Dag Atle; Esjeholm, Bjørn-Tore; Byrkjeflot, Liv; Bentsen, Birgitte; Manshadi, Saeed. Fire elevprosjekter innenfor teknologi og design. Naturfag 2012 ;Volum 2. NTNU UiT
Untitled
|
|
18. |
Manshadi, Saeed. Teknologi og design som kontekst for læring i matematikk. I: FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011. Tapir Akademisk Forlag 2012 ISBN 978-82-519-2918-9. s. 297-306 UiT
Untitled
|
|
19. |
Manshadi, Saeed Dehghan; Lysne, Dag Atle. Meningsdanning i matematikk basert på arbeid i teknologi og design. Fou i Praksis 2011; 2012-04-23 - 2012-04-24 UiT NTNU
Untitled
|
2011
|
20. |
Lysne, Dag Atle; Bentsen, Birgitte; Bungum, Berit; Byrkjeflot, Liv; Esjeholm, Bjørn-Tore; Hoveid, Halvor; Manshadi, Saeed Dehghan. Praktisk arbeid på tvers av fag: Sløsing med tid eller godt læringsarbeid? (Symposium). FoU i praksis; 2011-04-26 - 2011-04-27 NTNU UiT
Untitled
|
2004
|
21. |
Andersen, Peer Sverre; Manshadi, Saeed. Bruk av Excel i matematikkundervisning. Læringsdagene 2004; 2004-10-07 - 2004-10-08 UiT
Untitled
|
|
22. |
Manshadi, Saeed; Andersen, Peer. Verkstedkurs geometri for ungdomstrinnet og videregående skole. utenTitteltekst; 2004-09-08 - 2004-09-09 UiT
Untitled
|
2001
|
23. |
Manshadi, Saeed. Matematikk i mellomtrinnet. Læringsdagene; 2001-10-22 - 2001-10-23 UiT
Untitled
|
|
24. |
Manshadi, Saeed; Anonsen, Carl Frost. Begrepsdanning i geometri. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning 2001 (1) s. 32-36 UiT
Untitled
|
2000
|
25. |
Smestad, Bjørn; Anonsen, Carl; Manshadi, Saeed; Somby, Roald; Andersen, Peer. Før eksamen - en progressiv-dialogisk oppgavesamling i M1. Alta: Høgskolen i Finnmark 2000 101 s. UiT
Untitled
|
|
26. |
Smestad, Bjørn; Anonsen, Carl; Manshadi, Saeed; Somby, Roald; Andersen, Peer. Før eksamen - en progressiv-dialogisk oppgavesamling i M1. Alta: Høgskolen i Finnmark 2000 131 s. UiT
Untitled
|
1996
|
27. |
Andersen, Peer Sverre; Anonsen, Carl Frost; Manshadi, Saeed. Evaluering av praksis i 1 AU i 1994/95. Alta: Høgskolen i Finnmark 1996 (ISBN 82-7541-114-9) 19 s. USN UiT
Untitled
|
|
28. |
Andersen, Peer Sverre; Manshadi, Saeed. Evaluering av matematikkundervisningen ved Høgskolen i Finnmark. Alta: Høgskolen i Finnmark 1996 (ISBN 82-7541-117-3) ;Volum 1.23 s. HiF rapport(1996:10) USN UiT
Untitled
|
1994
|
29. |
Johnsen, Trygve; Manshadi, Saeed; Monzavi, Noorbakhsh. A determination of the parameters of a large class of Goppa codes. IEEE Transactions on Information Theory 1994 ;Volum 40.(5) s. 1678-1681 UiT
Untitled
|