Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 274 << Forrige 1 2 3 4 5 6    Neste >>

2024
1 Burner, Tony.
For mange mastergrader?. NRK Dagsnytt Atten [TV] 2024-01-24
USN Untitled
 
2 Burner, Tony.
Formative assessment when using AI: Opportunities and challenges. ICSEI Congress 2024; 2024-01-09 - 2024-01-12
USN Untitled
 
3 Burner, Tony.
Nei, vi har ikke en "mastersyke". VG : Verdens gang 2024
USN Untitled
 
4 Burner, Tony.
Språkets magi: fakta og myter om språk(innlæring). Lørdagsuniversitetet; 2024-02-03 - 2024-02-03
USN Untitled
 
5 Burner, Tony; Porto, Melina.
Exploring the relations between language education and human rights education. Human Rights Education Review (HRER) 2024 ;Volum 7.(1) s. 1-4
USN Untitled
 
6 Kvaale-Conateh, Lamin Andre; Burner, Tony.
Kunnskapsløftet. Store Norske Leksikon 2024
UIS HVL Untitled
 
2023
7 Burner, Tony.
A Review of Formative Language Assessment Research and Implications for Practitioners. I: Innovation in Learning-oriented Language Assessment. Palgrave Macmillan 2023 ISBN 978-3-031-18949-4. s. 13-26
USN Untitled
 
8 Burner, Tony.
EFL teachers teaching minority language students in Norway. 67th Comparative International Education Society conference; 2023-02-18 - 2023-02-22
USN Untitled
 
9 Burner, Tony.
Engelsk (skolefag). Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2023
USN Untitled
 
10 Burner, Tony.
Evaluering av fagfornyelsen, delrapport 2. Programmøte vitenskapelig ansatte GLU 1-7; 2023-08-08 - 2023-08-08
USN Untitled
 
11 Burner, Tony.
Hvilke språk kan du?. Lørdagsuniversitetet; 2023-10-28 - 2023-10-28
USN Untitled
 
12 Burner, Tony.
Hvordan forstår og praktiserer lærere LK20?. Fagdag; 2023-10-18 - 2023-10-18
USN Untitled
 
13 Burner, Tony.
Hvordan jobber vi med mangfold i utdanning og arbeidsliv?. Gjengangeren 2023
USN Untitled
 
14 Burner, Tony.
Lærere opplever større frihet etter fagfornyelsen. Utdanningsnytt.no 2023
USN Untitled
 
15 Burner, Tony.
Make the disputas great again!. Khrono.no 2023
USN Untitled
 
16 Burner, Tony.
Mangfold i utdanning og arbeidsliv. Lørdagsuniversitetet; 2023-02-11 - 2023-02-11
USN Untitled
 
17 Burner, Tony.
Politikerne må våge å fjerne noen tester i skolen. Utdanningsnytt.no 2023
USN Untitled
 
18 Burner, Tony.
Primary school EFL teachers implementing an ambitious 21st century skills curriculum. The 20th Biennial EARLI Conference; 2023-08-22 - 2023-08-26
USN Untitled
 
19 Burner, Tony.
Språkarbeid med minoritetsspråklige. Dilemmaer og utfordringer med mangfoldsarbeid i utdanning; 2023-11-27 - 2023-11-27
USN Untitled
 
20 Burner, Tony.
Språkopplæring for nyankomne er problematisk på flere måter, ikke bare i engelsk. Utrop - Norges første flerkulturelle avis 2023
USN Untitled
 
21 Burner, Tony.
The implemenation of English curriculum in primary schools. Evaluation and Assessment (EnA); 2023-05-31 - 2023-05-31
USN Untitled
 
22 Burner, Tony.
Vold mot lærere i skolen. NRK Buskerud [Radio] 2023-05-24
USN Untitled
 
23 Burner, Tony.
Vold og overgrep mot lærere - hva skal vi gjøre?. Drammens tidende 2023 s. 10-10
USN Untitled
 
24 Burner, Tony; Alvestad, Karl Christian; Gustavsen, Trond Stølen; Kacerja, Suela; Ruud, Lise Camilla; Salvesen, Geir Sigvard; Schipor, Delia.
EvaFag 2025: Evaluering av Fagfornyelsen: Suksess, muligheter, spenninger og hindringer i implementering av LK20 i fire fag. Arbeidspakke 1, Delrapport 2. Universitetet i Sørøst-Norge 2023 89 s.
USN Untitled
 
25 Burner, Tony; Alvestad, Karl Christian; Salvesen, Geir Sigvard; Kacerja, Suela.
Demokratilæring er mye mer enn skole og samfunnsfag. Drammens tidende 2023
USN Untitled
 
26 Burner, Tony; Carlsen, Christian.
How do English language teachers adapt to the growing linguistic diversity in their classrooms?.
USN UiB Untitled
 
27 Burner, Tony; Carlsen, Christian.
Teachers' multilingual beliefs and practices in English classrooms: A scoping review. Review of Education 2023 ;Volum 11.(2)
USN Untitled
 
28 Burner, Tony; Talmo, Tord Mjøsund.
Forskningspolitikk er sexy. Khrono.no 2023
USN NTNU Untitled
 
29 Carlsen, Christian; Burner, Tony.
Undervisningsressurser for nyankomne elever. Bedre Skole 2023 s. 60-63
USN Untitled
 
30 Jones, Mari-Ana Myfanwy; Grevle, Tessa Eriksen; Dehlin, Erlend; Burner, Tony; Bubb, Sara.
Opportunities and Dilemmas in Interactions between the Education Sector and Academia. Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE) 2023 ;Volum 7.(4) s. 1-6
USN OSLOMET NTNU Untitled
 
31 Møller, Geir; Bergsgard, Nils Asle; Salvesen, Geir Sigvard; Burner, Tony.
EvaFag 2025: Evaluering av fagfornyelsen. Mellom frihet og struktur - evaluering av fagfornyelsen i grunnskolen. Arbeidspakke 2, Delrapport 1.. Universitetet i Sørøst-Norge 2023 (ISBN 9788272067556) 121 s.
USN Untitled
 
32 Svendsen, Bodil Louise; Burner, Tony.
Gifted Students and Gradeless Formative Assessment: A Case Study From Norway. Journal for the Education of the Gifted 2023 ;Volum 46.(3) s. 259-275
USN NTNU Untitled
 
2022
33 Bergsgard, Nils Asle; Alvestad, Karl Christian; Brazier, Eirik; Burner, Tony; Gustavsen, Trond Stølen; Hjardemaal, Finn Rudolf; Kacerja, Suela; Møller, Geir Holtan; Ruud, Lise Camilla; Salvesen, Geir Sigvard; Schipor, Delia.
EvaFag 2025: Evaluering av fagfornyelsen : «Det er jo ikke sånn at vi skal finne opp kruttet når ting virker» Kontinuitet og endring i fag og klasserom som følge av implementering av fagfornyelsen. Første samlerapport. Universitetet i Sørøst-Norge 2022 (ISBN 978-82-7206-675-7) 33 s.
TF USN Untitled
 
34 Burner, Tony.
A minority teacher's perspectives on language teaching, belonging, and citizenship. Multidisciplinary Approaches to Migration and Multilingualism; 2022-10-22 - 2022-10-23
USN Untitled
 
35 Burner, Tony.
A review of formative language assessment research and implications for practice. 47th Annual International Association for Educational Assessment Conference; 2022-10-02 - 2022-10-06
USN Untitled
 
36 Burner, Tony.
Assessments of and for LBC. I: The Routledge handbook of language learning and teaching beyond the classroom. Routledge 2022 ISBN 9781003048169. s. 286-296
USN Untitled
 
37 Burner, Tony.
Eksamen kan ikke dokumenteres som rettferdig. Utdanning [Fagblad] 2022-05-04
USN Untitled
 
38 Burner, Tony.
Flerspråklige og flerkulturelle barn og unge. Skolemøtet for Rogaland; 2022-11-18 - 2022-11-18
USN Untitled
 
39 Burner, Tony.
Flerspråklighet, minoritetsspråklige. Konferanse voksenopplæring; 2022-05-04 - 2022-05-04
USN Untitled
 
40 Burner, Tony.
Gode vurderingspraksiser i engelsk. Seminar; 2022-03-17 - 2022-03-17
USN Untitled
 
41 Burner, Tony.
Gode vurderingspraksiser i skolen. FORM 2022 ;Volum 56.(3) s. 4-5
USN Untitled
 
42 Burner, Tony.
Jeg har ikke møtt én sint eller oppgitt lærer som lar pandemien overskygge gleden i jobben. Drammens tidende 2022
USN Untitled
 
43 Burner, Tony.
Likestilling, mangfold og inkludering. Rønnaug og Bjarne snakker om kjønn podcast [Radio] 2022-11-11
USN Untitled
 
44 Burner, Tony.
Ny vår for alternative vurderingsformer, eller gedigent tilbakefall?. Skolelederkonferansen: Skolen i en digital utvikling; 2022-10-28 - 2022-10-28
USN Untitled
 
45 Burner, Tony.
Prosjektet Evaluering av Fagfornyelsen. Programmøte vitenskapelig ansatte GLU; 2022-08-09
USN Untitled
 
46 Burner, Tony.
På tide å tenke nytt rundt eksamen?. Skolenes Landsforbund podcast [Radio] 2022-09-12
USN Untitled
 
47 Burner, Tony.
The integration of multilingual and multicultural children in four European countries: An ERASMUS+ project. ISL instituttseminar; 2022-04-25 - 2022-04-26
USN Untitled
 
48 Burner, Tony.
Veilederrollen i endring. Veilederforum; 2022-05-11 - 2022-05-11
UIS Untitled
 
49 Burner, Tony.
Vurdering for læring... er studentene mer forberedt enn oss?. Programansvarligforum; 2022-09-19 - 2022-09-19
USN Untitled
 
50 Burner, Tony.
Vurdering og digitale verktøy. Pedagogisk bruk av IKT; 2022-03-07 - 2022-03-07
USN Untitled
 
    Vis neste liste