|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2022
|
1. |
Håland, Kjersti Sørmoen. Betydning av tilhørighet i nettverk for skoleeiere. I: Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehage og skole - tilnærmingsmåter ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning. Elverum: Høgskolen i Innlandet 2022 ISBN 978-82-8380-353-2. s. 151-170 HINN
Untitled
|
2019
|
2. |
Stranger-Johannessen, Espen; Berg, Bjørn; Håland, Kjersti Sørmoen; Nystuen, Venke; Løken, Gro. Kvalitetsutvikling i Ytre Helgeland: Tilstandsrapport for kommunene Alstahaug, Leirfjord, Lurøy og Træna. Elverum: Høgskolen i Innlandet 2019 (ISBN 978-82-8380-122-4) 106 s. Skriftserien Høgskolen i Innlandet(18) HINN
Untitled
|
2018
|
3. |
Syversen, Therese Garshol; Håland, Kjersti Sørmoen; Rom, Bjarte; Røed, Dag Freddy. Ungdomstrinn i Utvikling. Skolebasert kompetanseutvikling på ungdomstrinnet 2013-2017. HINN (Hihm) som utviklingspartnere. Sluttrapport. : Høgskolen i Innlandet 2018 17 s. HINN
Untitled
|
2017
|
4. |
Håland, Kjersti Sørmoen; Forfang, Hilde; Jenssen, Mette Marit. Hva kan skolene i Hedmark lære av Canada?. Hamar arbeiderblad 2017 HINN
Untitled
|
2014
|
5. |
Mælan, Ellen Nesset; Nordahl, Thomas; Håland, Kjersti Sørmoen. Prinsipper og prosedyrer for spesialpedagogisk hjelp og spesialundervisning – Telemark fylke. Hamar: Høgskolen i Hedmark 2014 (ISBN 978-82-7671-929-1) 41 s. Høgskolen i Hedmark - oppdragsrapport(7) HINN
Untitled
|
2013
|
6. |
Nordahl, Thomas; Berg, Bjørn; Myhr, Lars; Vigmostad, Inger; Håland, Kjersti Sørmoen; Overland, Terje. Evaluering av PP-tjenesten i Bergen kommune. Høgskolen i Hedmark 2013 102 s. HINN
Untitled
|
|