Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-33 av 33

2023
1 Eriksen, Stig; Hakel, Katja; Nordkvelle, Yngve Troye.
Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers anvendelse av førstelektorkriteriene. Dosentkonferansen 2023; 2023-03-16 - 2023-03-17
NTNU HINN Untitled
 
2 Hakel, Katja.
Universell utforming i høyere utdanning - NTNUs eksperter i team som pitch case. Designworkshop om Universell Utforming; 2023-09-21 - 2023-09-22
NTNU Untitled
 
3 Hakel, Katja; Eriksen, Stig; Nordkvelle, Yngve Troye.
Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers forståelse og praktisering av opprykkskriteriene. Elverum: Høgskolen i Innlandet 2023 (ISBN 978-82-8380-411-9) 70 s. Høgskolen i Innlandets oppdragsserie(14)
NTNU HINN Untitled
 
4 Hakel, Katja; Magin, Melanie.
Inkluderende læringsmiljø. Hva skal til for en systematisk implementering i fagmiljøer ved NTNU?. NTNU Læringsnettverk; 2023-10-19
NTNU UiT Untitled
 
5 Magin, Melanie; Hakel, Katja.
Universell utforming av undervisning og vurdering – hva skal til for å få det realisert?. Læringsfestivalen digital; 2023-11-28 - 2023-11-29
UiT NTNU Untitled
 
2022
6 Ali, Ameera; Hakel, Katja; Ristow, Anne Marie.
UDL Implementation Policies in Higher Education – How Does Our Negligence Affect Our Students?. UDL-IRN Summit; 2022-03-30 - 2022-04-01
NTNU Untitled
 
7 Eriksen, Stig; Hakel, Katja; Nordkvelle, Yngve Troye.
Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers anvendelse av førstelektorkriteriene. Temaseminar; 2022-09-14 - 2022-09-14
HINN NTNU Untitled
 
8 Hakel, Katja.
A Live Podcast on International Perspectives on Universal Design for Learning. Universal Design for Learning in Higher Education (UDLHE) Network Digicon 2022 - A UDL Makerspace Conference 2022
NTNU Untitled
 
9 Hakel, Katja.
UDL Implementation in Higher Education – Students as Partners in a Real Bottom-up Approach?. UDL-IRN Summit; 2022-03-30 - 2022-04-01
NTNU Untitled
 
10 Hakel, Katja; Eriksen, Stig; Nordkvelle, Yngve Troye.
Merits of Teaching in Higher Education. ECER Plus; 2022-09-01 - 2022-09-10
NTNU HINN Untitled
 
11 Hakel, Katja; Skjeldestad, Kristin.
Førstelektorkvalifisering ved NTNU - Grunnlag for førstelektorkvalifisering, gjennomførte tilbud ved NTNU og anbefalinger for veien videre. : NTNU 2022 23 s. IPLs rapportserie(8/2023)
NTNU Untitled
 
2021
12 Hakel, Katja.
Én grad for alle. Forskerforum 2021 (6) s. 6-6
NTNU Untitled
 
13 Hakel, Katja.
Forskjellen mellom å disputere og å rykke opp som førstelektor. www.universitetsavisa.no 2021
NTNU Untitled
 
14 Hakel, Katja; Smith, Kari; Skjeldestad, Kristin.
Universitetene må satse på lektorene. Forskerforum 2021 ;Volum 53.(3) s. 38-39
NTNU Untitled
 
15 Ristow, Anne Marie; Hakel, Katja.
Design Thinking as an Intentional Approach to Course Development with UDL. UDLHE Digicon 2021 - Guiding this Moment in Higher Education; 2021-02-04 - 2021-02-05
NTNU Untitled
 
2020
16 Smith, Kari; Hakel, Katja; Skjeldestad, Kristin.
Universitetslektorer- en neglisjert profesjonsgruppe. UNIPED 2020 ;Volum 43.(04) s. 280-297
NTNU Untitled
 
2019
17 Hakel, Katja.
Learning Assistants as Key Partners in the Scholarship of Teaching and Learning. Third EuroSoTL Conference: Exploring new fields throught the scholarship of teaching and learning; 2019-06-12 - 2019-06-14
NTNU Untitled
 
18 Hakel, Katja.
Universell utforming og universitetspedagogikk - en balanseakt. Nasjonal konferanse om inkluderende læringsmiljø 2019; 2019-10-29 - 2019-10-30
NTNU Untitled
 
2018
19 Hakel, Katja.
Enklere enn du tror – universell utforming ved bruk av e-læringssystemene Blackboard og Canvas. Læringsfestivalen 2018; 2018-05-03 - 2018-05-04
NTNU Untitled
 
20 Hakel, Katja.
Studenter som læringsassistenter - status, muligheter og erfaringer ved norske UH-institusjoner. Læringsfestivalen 2018; 2018-05-03 - 2018-05-04
NTNU Untitled
 
2017
21 Hakel, Katja.
Læringsassistenters plass i kvalitetssystemer. UNIPED 2017 ;Volum 40.(1) s. 54-67
NTNU Untitled
 
2016
22 Hakel, Katja.
Institution-wide training programmes for learning assistants as a means to enhance educational quality?. ICED 2016 - Ethics, care and quality in educational development; 2016-11-22 - 2016-11-25
NTNU Untitled
 
2015
23 Hakel, Katja.
Eksisterer den "digitale" studenten? Om studenters prioriteringer og personlige ressurser. Læringsfestivalen 2015; 2015-05-04 - 2015-05-05
NTNU Untitled
 
24 Hakel, Katja.
Oscillating between Conservation and Investment: A Grounded Theory of Students’ Strategies for Optimizing Personal Resources. The Grounded Theory Review 2015 ;Volum 14.(1)
NTNU Untitled
 
2014
25 Hakel, Katja.
Databank for digitale læringsressurser - et brukerperspektiv. BIBSYS-konferansen 2014; 2014-03-11 - 2014-03-12
NTNU Untitled
 
26 Hakel, Katja.
Fra visjon til stagnasjon? Om bruken av læringsassistenter for å kvalitetssikre høyere utdanning. NU2014; 2014-10-08 - 2014-10-10
NTNU Untitled
 
27 Hakel, Katja.
Hvordan bruke MOOC i campusundervisningen?. MOOC-arbeidsseminar; 2014-06-04 - 2014-06-04
NTNU Untitled
 
28 Hakel, Katja; Høivik, Tonje Mogstad.
Tekped fagdag 2014 - Om Lecturetools og tekped-webportal. Tekped - Fagdag for unidervisningsteknologi; 2014-05-05 - 2014-05-05
NTNU Untitled
 
29 Hakel, Katja; Høivik, Tonje Mogstad.
Tekped Webportal - Læringsarena for undervisningsteknologi og pedagogikk. NTNU Multimediesenter og Uniped 2014
NTNU Untitled
 
2013
30 Hakel, Katja.
MOOC kan ikke erstatte gradsstudier. Forskerforum [Fagblad] 2013-12-02
NTNU Untitled
 
31 Hakel, Katja.
TekPed2013 - Introduksjon i Student Response Systems. TekPed2013 - Fagdag om bruk av ny undervisningsteknologi; 2013-05-30 - 2013-05-30
NTNU Untitled
 
32 Hakel, Katja.
Tre myter om MOOC. Universitetsavisa 2013
NTNU Untitled
 
2011
33 Hakel, Katja.
Zur Verteilung von Kasusrektion und Kasuskongruenz in nominalen statt-Konstruktionen im Deutschen. : Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet 2011 93 s.
NTNU Untitled