2023
|
1. |
Eriksen, Stig; Hakel, Katja; Nordkvelle, Yngve Troye. Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers anvendelse av førstelektorkriteriene. Dosentkonferansen 2023; 2023-03-16 - 2023-03-17 NTNU HINN
Untitled
|
|
2. |
Hakel, Katja. Universell utforming i høyere utdanning - NTNUs eksperter i team som pitch case. Designworkshop om Universell Utforming; 2023-09-21 - 2023-09-22 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Hakel, Katja; Eriksen, Stig; Nordkvelle, Yngve Troye. Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers forståelse og praktisering av opprykkskriteriene. Elverum: Høgskolen i Innlandet 2023 (ISBN 978-82-8380-411-9) 70 s. Høgskolen i Innlandets oppdragsserie(14) NTNU HINN
Untitled
|
|
4. |
Hakel, Katja; Magin, Melanie. Inkluderende læringsmiljø. Hva skal til for en systematisk implementering i fagmiljøer ved NTNU?. NTNU Læringsnettverk; 2023-10-19 NTNU UiT
Untitled
|
|
5. |
Magin, Melanie; Hakel, Katja. Universell utforming av undervisning og vurdering – hva skal til for å få det realisert?. Læringsfestivalen digital; 2023-11-28 - 2023-11-29 UiT NTNU
Untitled
|
2022
|
6. |
Ali, Ameera; Hakel, Katja; Ristow, Anne Marie. UDL Implementation Policies in Higher Education – How Does Our Negligence Affect Our Students?. UDL-IRN Summit; 2022-03-30 - 2022-04-01 NTNU
Untitled
|
|
7. |
Eriksen, Stig; Hakel, Katja; Nordkvelle, Yngve Troye. Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers anvendelse av førstelektorkriteriene. Temaseminar; 2022-09-14 - 2022-09-14 HINN NTNU
Untitled
|
|
8. |
Hakel, Katja. A Live Podcast on International Perspectives on Universal Design for Learning. Universal Design for Learning in Higher Education (UDLHE) Network Digicon 2022 - A UDL Makerspace Conference 2022 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Hakel, Katja. UDL Implementation in Higher Education – Students as Partners in a Real Bottom-up Approach?. UDL-IRN Summit; 2022-03-30 - 2022-04-01 NTNU
Untitled
|
|
10. |
Hakel, Katja; Eriksen, Stig; Nordkvelle, Yngve Troye. Merits of Teaching in Higher Education. ECER Plus; 2022-09-01 - 2022-09-10 NTNU HINN
Untitled
|
|
11. |
Hakel, Katja; Skjeldestad, Kristin. Førstelektorkvalifisering ved NTNU - Grunnlag for førstelektorkvalifisering, gjennomførte tilbud ved NTNU og anbefalinger for veien videre. : NTNU 2022 23 s. IPLs rapportserie(8/2023) NTNU
Untitled
|
2021
|
12. |
Hakel, Katja. Én grad for alle. Forskerforum 2021 (6) s. 6-6 NTNU
Untitled
|
|
13. |
Hakel, Katja. Forskjellen mellom å disputere og å rykke opp som førstelektor. www.universitetsavisa.no 2021 NTNU
Untitled
|
|
14. |
Hakel, Katja; Smith, Kari; Skjeldestad, Kristin. Universitetene må satse på lektorene. Forskerforum 2021 ;Volum 53.(3) s. 38-39 NTNU
Untitled
|
|
15. |
Ristow, Anne Marie; Hakel, Katja. Design Thinking as an Intentional Approach to Course Development with UDL. UDLHE Digicon 2021 - Guiding this Moment in Higher Education; 2021-02-04 - 2021-02-05 NTNU
Untitled
|
2020
|
16. |
Smith, Kari; Hakel, Katja; Skjeldestad, Kristin. Universitetslektorer- en neglisjert profesjonsgruppe. UNIPED 2020 ;Volum 43.(04) s. 280-297 NTNU
Untitled
|
2019
|
17. |
Hakel, Katja. Learning Assistants as Key Partners in the Scholarship of Teaching and Learning. Third EuroSoTL Conference: Exploring new fields throught the scholarship of teaching and learning; 2019-06-12 - 2019-06-14 NTNU
Untitled
|
|
18. |
Hakel, Katja. Universell utforming og universitetspedagogikk - en balanseakt. Nasjonal konferanse om inkluderende læringsmiljø 2019; 2019-10-29 - 2019-10-30 NTNU
Untitled
|
2018
|
19. |
Hakel, Katja. Enklere enn du tror – universell utforming ved bruk av e-læringssystemene Blackboard og Canvas. Læringsfestivalen 2018; 2018-05-03 - 2018-05-04 NTNU
Untitled
|
|
20. |
Hakel, Katja. Studenter som læringsassistenter - status, muligheter og erfaringer ved norske UH-institusjoner. Læringsfestivalen 2018; 2018-05-03 - 2018-05-04 NTNU
Untitled
|
2017
|
21. |
Hakel, Katja. Læringsassistenters plass i kvalitetssystemer. UNIPED 2017 ;Volum 40.(1) s. 54-67 NTNU
Untitled
|
2016
|
22. |
Hakel, Katja. Institution-wide training programmes for learning assistants as a means to enhance educational quality?. ICED 2016 - Ethics, care and quality in educational development; 2016-11-22 - 2016-11-25 NTNU
Untitled
|
2015
|
23. |
Hakel, Katja. Eksisterer den "digitale" studenten? Om studenters prioriteringer og personlige ressurser. Læringsfestivalen 2015; 2015-05-04 - 2015-05-05 NTNU
Untitled
|
|
24. |
Hakel, Katja. Oscillating between Conservation and Investment: A Grounded Theory of Students’ Strategies for Optimizing Personal Resources. The Grounded Theory Review 2015 ;Volum 14.(1) NTNU
Untitled
|
2014
|
25. |
Hakel, Katja. Databank for digitale læringsressurser - et brukerperspektiv. BIBSYS-konferansen 2014; 2014-03-11 - 2014-03-12 NTNU
Untitled
|
|
26. |
Hakel, Katja. Fra visjon til stagnasjon? Om bruken av læringsassistenter for å kvalitetssikre høyere utdanning. NU2014; 2014-10-08 - 2014-10-10 NTNU
Untitled
|
|
27. |
Hakel, Katja. Hvordan bruke MOOC i campusundervisningen?. MOOC-arbeidsseminar; 2014-06-04 - 2014-06-04 NTNU
Untitled
|
|
28. |
Hakel, Katja; Høivik, Tonje Mogstad. Tekped fagdag 2014 - Om Lecturetools og tekped-webportal. Tekped - Fagdag for unidervisningsteknologi; 2014-05-05 - 2014-05-05 NTNU
Untitled
|
|
29. |
Hakel, Katja; Høivik, Tonje Mogstad. Tekped Webportal - Læringsarena for undervisningsteknologi og pedagogikk. NTNU Multimediesenter og Uniped 2014 NTNU
Untitled
|
2013
|
30. |
Hakel, Katja. MOOC kan ikke erstatte gradsstudier. Forskerforum [Fagblad] 2013-12-02 NTNU
Untitled
|
|
31. |
Hakel, Katja. TekPed2013 - Introduksjon i Student Response Systems. TekPed2013 - Fagdag om bruk av ny undervisningsteknologi; 2013-05-30 - 2013-05-30 NTNU
Untitled
|
|
32. |
Hakel, Katja. Tre myter om MOOC. Universitetsavisa 2013 NTNU
Untitled
|
2011
|
33. |
Hakel, Katja. Zur Verteilung von Kasusrektion und Kasuskongruenz in nominalen statt-Konstruktionen im Deutschen. : Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet 2011 93 s. NTNU
Untitled
|