2022
|
1. |
Sagberg, Ingvild. Hvem kan jeg være her? Onboarding fra den nyansattes perspektiv. Talentech Brukerforum 2022; 2022-05-05 - 2022-05-05 ONH
Untitled
|
2021
|
2. |
Sagberg, Ingvild. Endringsledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
3. |
Sagberg, Ingvild. Fullspektrumsmodellen - for ledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
4. |
Sagberg, Ingvild. HR - human resources. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
5. |
Sagberg, Ingvild. Karismatisk ledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
6. |
Sagberg, Ingvild. Lederstil. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
7. |
Sagberg, Ingvild. Medseilere. Psykologisk.no 2021 ONH
Untitled
|
|
8. |
Sagberg, Ingvild. Personalledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
9. |
Sagberg, Ingvild. Situasjonsbestemt ledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
10. |
Sagberg, Ingvild. Transaksjonsledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
11. |
Sagberg, Ingvild. Transformasjonsledelse. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
|
12. |
Sagberg, Ingvild. Yrkesmessig utbrenthet. Store Norske Leksikon (Nettutgaven) 2021 ONH
Untitled
|
2020
|
13. |
Sagberg, Ingvild. Hjemsendte medarbeidere – en statusoppsummering. Psykologisk.no 2020 ONH
Untitled
|
2017
|
14. |
Sagberg, Ingvild. Novice psychologists and organizational entry: Broadening the perspective of organizational socialization. : University of Oslo 2017 133 s. UiO
Untitled
|
|
15. |
Sagberg, Ingvild. Ny jobb: Hvordan gi nyansatte en god start i organisasjonen. Universitetsforlaget 2017 (ISBN 9788215029757) ONH
Untitled
|
2016
|
16. |
Sagberg, Ingvild. Newcomer psychologists and organizational socialization: Can a content model capture the experience?. Scandinavian Journal of Work and Organizational Psychology 2016 ;Volum 1.(1) s. - UiO
Untitled
|
2014
|
17. |
Sagberg, Ingvild. Frustrated with the system: The professional entry of psychologists. Nordic Psychology 2014 ;Volum 66.(3) s. 187-201 UiO
Untitled
|