|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2024
|
1. |
Vasseljen, Nina Cathrine Aagesen; Vathne, Runar; Steinnes, Gerd Sylvi; Hansen, Inger Merethe; Bjerkholt, Eva Merete; Hansen, Petter William. Nasjonalt nettverk for veiledning for nyutdannede lærere Hvordan bidra til kontinuerlig kvalitetsutvikling i nettverkets arbeid?. Veiledningskonferansen 2024; 2024-02-08 - 2024-02-09 OSLOMET UIS USN HVO HINN UiT NTNU
Untitled
|
|
2. |
Vasseljen, Nina Cathrine Aagesen; Hansen, Petter William; Hansen, Inger Merethe; Bjerkholt, Eva Merete. Fra to-årig veiledningsordning til ett-årig introduksjonsår? Forskning og innspill til Kunnskapsdepartementet fra lærerutdanningenes nasjonale kompetansenettverk for veiledning for nyutdannede lærere. Kunnskapsdepartementet arbeid med utviklingen av et nytt helhetlig system for kompetanse - og karriereutvikling i barnehage og skole; 2024-03-11 - 2024-03-11 OSLOMET NTNU USN HINN UiT
Untitled
|
2022
|
3. |
Bjerkholt, Eva; Jonsson, Susanne; Vala, Heidi Østland; Blystad, Arnhild; Kjær, Lene Joensen; Hansen, Inger Merethe; Worum, Kirsten Sivertsen; Bern, Linn Terese. Utvikling av Profesjonelle Veiledere (UPV): Pilotstudium av kvalitet i veilederutdanninger. Veiledningskonferansen 2022 - Veiledning for bærekraftig utdanning og profesjonsutvikling; 2022-02-09 - 2022-02-10 UiT HINN USN
Untitled
|
|
4. |
Bjerkholt, Eva; Vala, Heidi Østland; Kjær, Lene Joensen; Jonsson, Susanne; Blystad, Arnhild; Hansen, Inger Merethe; Worum, Kirsten Sivertsen. A Comparative Study on Quality in Mentor Education for Teachers – Developing Professional Mentors. NERA 2022; 2022-06-01 - 2022-06-03 UiT HINN USN
Untitled
|
|
5. |
Worum, Kirsten Sivertsen; Hansen, Inger Merethe; Olsen, Rigmor. Omvendt undervisning som talesjanger i veilederutdanningen- Studenters perspektiv på forhold som har betydning for læreprosesser. NORDVEI: Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk 2022 ;Volum 7.(1) s. 1-16 UiT
Untitled
|
2020
|
6. |
Hansen, Inger Merethe. Når ensomme praksislærere møtes - Praksisforum som arena for refleksjon og læring. Bedre Skole 2020 (1) s. 78-82 UiT
Untitled
|
2019
|
7. |
Worum, Kirsten Sivertsen; Hansen, Inger Merethe. Omvendt undervisning som en kontinuerlig dialog i veilederutdanningen. Fyrtårnkonferansen 2019; 2019-05-14 - 2019-05-14 UiT
Untitled
|
|
8. |
Worum, Kirsten Sivertsen; Olsen, Rigmor; Hansen, Inger Merethe. Studentevalueringer som talesjanger i egen veilederutdanning. Veiledningskonferansen 2019; 2019-02-06 - 2019-02-07 UiT
Untitled
|
2018
|
9. |
Hansen, Inger Merethe. Veiledning og profesjonsutvikling for lærere i barnehage og skole. Fagdag for veilederutdanningen; 2018-09-25 - 2018-09-25 UiT
Untitled
|
2017
|
10. |
Hansen, Inger Merethe; Kalseth, Gjertrud Irene. Forum for praksislærere - En arena som fremmer læring og styrker rollen som lærerutdanner og veileder?. Veiledningskonferansen 2017; 2017-02-15 - 2017-02-16 UiT
Untitled
|
2016
|
11. |
Hansen, Inger Merethe. Et forum for praksislærere - en arena for refleksjon og læring?. Gøteborg, Sverige: Göteborg Universitet - inst för pedagogik och specialpedagogik 2016 68 s. UiT
Untitled
|
|
12. |
Hansen, Inger Merethe. Lærerutdannere i praksisfeltet - veiledere for studenter i skole og barnehage. Fagdag for nye praksislærere; 2016-12-16 - 2016-12-16 UiT
Untitled
|
|
13. |
Hansen, Inger Merethe. Praksisforum - en arena for refleksjon og læring?. NORALF - Nordisk konferens i aktionsforskning; 2016-10-06 - 2016-10-07 UiT
Untitled
|
|