Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-13 av 13

2024
1 Vasseljen, Nina Cathrine Aagesen; Vathne, Runar; Steinnes, Gerd Sylvi; Hansen, Inger Merethe; Bjerkholt, Eva Merete; Hansen, Petter William.
Nasjonalt nettverk for veiledning for nyutdannede lærere Hvordan bidra til kontinuerlig kvalitetsutvikling i nettverkets arbeid?. Veiledningskonferansen 2024; 2024-02-08 - 2024-02-09
OSLOMET UIS USN HVO HINN UiT NTNU Untitled
 
2 Vasseljen, Nina Cathrine Aagesen; Hansen, Petter William; Hansen, Inger Merethe; Bjerkholt, Eva Merete.
Fra to-årig veiledningsordning til ett-årig introduksjonsår? Forskning og innspill til Kunnskapsdepartementet fra lærerutdanningenes nasjonale kompetansenettverk for veiledning for nyutdannede lærere. Kunnskapsdepartementet arbeid med utviklingen av et nytt helhetlig system for kompetanse - og karriereutvikling i barnehage og skole; 2024-03-11 - 2024-03-11
OSLOMET NTNU USN HINN UiT Untitled
 
2022
3 Bjerkholt, Eva; Jonsson, Susanne; Vala, Heidi Østland; Blystad, Arnhild; Kjær, Lene Joensen; Hansen, Inger Merethe; Worum, Kirsten Sivertsen; Bern, Linn Terese.
Utvikling av Profesjonelle Veiledere (UPV): Pilotstudium av kvalitet i veilederutdanninger. Veiledningskonferansen 2022 - Veiledning for bærekraftig utdanning og profesjonsutvikling; 2022-02-09 - 2022-02-10
UiT HINN USN Untitled
 
4 Bjerkholt, Eva; Vala, Heidi Østland; Kjær, Lene Joensen; Jonsson, Susanne; Blystad, Arnhild; Hansen, Inger Merethe; Worum, Kirsten Sivertsen.
A Comparative Study on Quality in Mentor Education for Teachers – Developing Professional Mentors. NERA 2022; 2022-06-01 - 2022-06-03
UiT HINN USN Untitled
 
5 Worum, Kirsten Sivertsen; Hansen, Inger Merethe; Olsen, Rigmor.
Omvendt undervisning som talesjanger i veilederutdanningen- Studenters perspektiv på forhold som har betydning for læreprosesser. NORDVEI: Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk 2022 ;Volum 7.(1) s. 1-16
UiT Untitled
 
2020
6 Hansen, Inger Merethe.
Når ensomme praksislærere møtes - Praksisforum som arena for refleksjon og læring. Bedre Skole 2020 (1) s. 78-82
UiT Untitled
 
2019
7 Worum, Kirsten Sivertsen; Hansen, Inger Merethe.
Omvendt undervisning som en kontinuerlig dialog i veilederutdanningen. Fyrtårnkonferansen 2019; 2019-05-14 - 2019-05-14
UiT Untitled
 
8 Worum, Kirsten Sivertsen; Olsen, Rigmor; Hansen, Inger Merethe.
Studentevalueringer som talesjanger i egen veilederutdanning. Veiledningskonferansen 2019; 2019-02-06 - 2019-02-07
UiT Untitled
 
2018
9 Hansen, Inger Merethe.
Veiledning og profesjonsutvikling for lærere i barnehage og skole. Fagdag for veilederutdanningen; 2018-09-25 - 2018-09-25
UiT Untitled
 
2017
10 Hansen, Inger Merethe; Kalseth, Gjertrud Irene.
Forum for praksislærere - En arena som fremmer læring og styrker rollen som lærerutdanner og veileder?. Veiledningskonferansen 2017; 2017-02-15 - 2017-02-16
UiT Untitled
 
2016
11 Hansen, Inger Merethe.
Et forum for praksislærere - en arena for refleksjon og læring?. Gøteborg, Sverige: Göteborg Universitet - inst för pedagogik och specialpedagogik 2016 68 s.
UiT Untitled
 
12 Hansen, Inger Merethe.
Lærerutdannere i praksisfeltet - veiledere for studenter i skole og barnehage. Fagdag for nye praksislærere; 2016-12-16 - 2016-12-16
UiT Untitled
 
13 Hansen, Inger Merethe.
Praksisforum - en arena for refleksjon og læring?. NORALF - Nordisk konferens i aktionsforskning; 2016-10-06 - 2016-10-07
UiT Untitled