2022
|
1. |
Tomson, Annely. Acquisition of Norwegian as a second language: What are the differences between written and spoken language of the learners?. 6th Learner Corpus Research Conference; 2022-09-21 - 2022-09-24 UiO
Untitled
|
|
2. |
Tomson, Annely. Syntaktiske avvik fra målspråket: Forskjell på innlærernes skriftlige og muntlige produksjon?. Den niende nasjonale forskningskonferansen i norsk som andrespråk; 2022-02-03 - 2022-02-04 UiO
Untitled
|
|
3. |
Tomson, Annely; Brdulak, Jakub; Glińska-Lewczuk, Katarzyna; Janus-Sitarz, Anna; Uriasz, Janusz. Introducing sustainable feedback. Warsaw: Ministry of Education and Science, Poland 2022 180 s. UiO
Untitled
|
2021
|
4. |
Tomson, Annely. Plenary: Designing Sustainable Feedback. Masters of Didactics. Improving the teaching competences of academic teachers.; 2021-06-21 - 2021-06-22 UiO
Untitled
|
|
5. |
Tomson, Annely; Szymanska, Oliwia; Hagen, Kristin. NORINT-korpuset – et elektronisk innlærerkorpus til bruk i andrespråksforskning. NOA - Norsk som andrespråk 2021 ;Volum 37.(1–2/2021) s. 235-257 UiO
Untitled
|
2020
|
6. |
Tomson, Annely; Leirvåg, Siren. Plenary: Masters of Didactics: The participants’ learning outcomes and experiences with the programme. Webinar for teacher educators on Masters of Didactics; 2020-12-04 UiO
Untitled
|
2017
|
7. |
Wapinska, Ewa; Tomson, Annely. Assessing B2 exam papers at B2 level through the CEFR lens. 6th Bremen Symposium on language learning and teaching at universities."European Framework of Reference for languages - How do we deal with its gaps?"; 2017-02-24 - 2017-02-25 UiO
Untitled
|
2014
|
8. |
Harnæs, Liv Andlem; Tomson, Annely. Muntlig korpus - voksne deltakere på norskkurs ved UiO. Den sjette nasjonale forskningskonferansen i norsk som andrespråk; 2014-11-06 - 2014-11-07 UiO
Untitled
|