Search criteria:
Person sequence number: 325081 sub-category: Academic anthology/Conference proceedings sub-category: Academic monograph sub-category: Popular scientific book sub-category: Textbook sub-category: Non-fiction book All publishing channels
2020
|
1. |
Bang, Tor. Perspektiver på kommunikasjonsmakt. Fagbokforlaget 2020 (ISBN 978-82-450-3515-5) 184 p. BI
Untitled
|
2019
|
2. |
Brunner, Brigitta R.; Bang, Tor. Ethics. Public Relations Theory: Application and Understanding. Hoboken, New Jersey: Wiley-Blackwell 2019 (ISBN 978-1-119-37311-7) 272 p. BI
Untitled
|
2015
|
3. |
Brønn, Peggy Simcic; Bonvik, Øystein; Bang, Tor. Innforing i PR. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 9788245016567) 345 p. BI
Untitled
|
2014
|
4. |
Bang, Tor; Solvoll, Mona K. Medieøkonomi: Konflikt og samspill. Cappelen Damm Akademisk 2014 (ISBN 978-82-02-40574-8) 176 p. BI
Untitled
|
2006
|
5. |
Bang, Tor. Makt og spinn i medier. Abstrakt forlag 2006 BI
Untitled
|
2003
|
6. |
Bang, Tor. Medier og kommunikasjon - en innføring. Abstrakt forlag 2003 BI
Untitled
|
|
7. |
Bang, Tor; Rød, Anne. Informasjon og samfunnskontakt - en innføring. Abstrakt forlag 2003 BI
Untitled
|
|
8. |
Rød, Anne; Bang, Tor. Informasjon og samfunnskontakt- en innføring. Abstrakt forlag 2003 (ISBN 8279350845) BI PHS NMBU
Untitled
|
|